یک عاشوراست و  خونی که خشک نمیشود .
انگار قرار نیست مرثیه ی حسین (ع) به پایان برسد ...





گاهی کاری که خون یک مظلوم میکند ، سیاست تمام سیاست مداران دنیا نمیکند. حالا آن روزیست که دنیا سکانس به سکانس به جنگ جهانی آخر نزدیک میشود و جمعیت اقلیت شیعه امروز چند صد میلیون نفر شده است و صاحب قدرت و تفکر انسانی میباشد .


یعنی یزید ملعون در قبر پدرش هم میدید که روزی این جمعیت کوچکی که قرار بود در کربلا دفن شوند ، روزی اینقدر طرفدار پیدا کنند که گاندی بودایی هم بگوید الگوی من امام حسین (ع) شیعیان است ... وقتی به مکرو مکر الله بودن خدا فکر میکنم میبینم که خدا مکر یزیدیان را چون خار ماهی در گلویشان فرو کرده است . امروز دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکای کثیف مناظره میکنند و دو ساعت در مورد رسوایی های جنسی یکدیگر صحبت میکنند والله عجیب است ، این کشور حقیقا شیطان بزرگ است .

روزی که همگی به هم یواشکی میگفتند اینها خارجی هستند ، یزید قول پاداش داده است ، ما که کار بدی نمیکنیم امیرالمومنین یزید دستور داده ، اصلا ما که ته ته لشکر وایسادیم به ما چه اون جلو دارن سر میبرن ، خب اگه نمیاومدیم مارو میکشتن و .... و هزار بهانه و توجیه دیگر به این فکر نمیکردند که وقتی پای نفرین کردن باشد از سیاهه ی لشکر عمر بن سعد شروع به نفرین میکنیم تا برسیم به شمر ملعون ...

سیاهه لشکر کفر بودند جرمی کمتر از شمر بودند ندارد ، بی تفاوت نباشید بر اتفاقات روز دنیا .  نعمت زبان را خدا به شما داده است تا از حق دفاع کنید ... افشاگری کنید و نگذارید در سیاهه لشکر داعشی ها باشید . 

داستان کربلا امروز هم تکرار میشود ، مردم فوق العاده مظلوم یمن به دست وهابی های حرامزاده کشته می شوند ، اگر دستی بر سلاح ندارید حداقل با قلب و دل و زبان دفاع کنید ازشون تا روزی که اسلحه هم دست بگیریم .


-

هی که بزرگتر میشم ، بیشتر میفهمم که فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) عجیب ترین ، غنی ترین و مهمترین اتفاقا تاریخ بشیرت است و امروز من بیشتر از همیشه مطمئنم خونی که بنی امیه ریختند خشک نمیشود تا اینکه روزی که بیرق به دست امام مهدی (ع) داده شود و ریشه ظلم خشکانده شود .


هر چند مظلومیت شیعه ادامه دارد اما یادتان باشد ما مظلوم مقتدری هستیم که از روش های انسانی قصد بر نابودی دشمن حیوان صفت داریم .

و انشالله که قطعا حزب الله هم الغالبون ...


اللهم عجل لولیک الفرج .