گاهی شنیدید که بزرگترا میگن مثلا آمریکا و انگلیس نشستن گفتن شاه رو برداریم ، خمینی رو بیاریم و مثلا بعدش هم یه جنگ راه بندازیم ، بعدش نفت رو چپاول کنیم ، بعدش ووو ..و... و...   یعنی یه جوری به ادم تلقین میکنن که آدم میگه این استکبار جهانی ! تا 2000 سال بعد هر اتفاقی بخواد بیفته رو پیشبینی کرده . خب عجیب نیست . تو ادامه مطلب حرف دارم براتون

درست میگن اونا هم اتاق های فکر دارن و میشینن بسته به اتفاقایی که تو دنیا میفته یه پیشبینی هایی میکنن و مثلا از صد تا کاری که قرار بودن انجام بدن یکیش رو میتونن انجام بدن و همه جا میگن ما خودمون عمدا گذاشتیم مثلا خمینی دل های ایرانی ها رو تصرف کنه !! یا خودمون گذاشتیم نفوذ سپاه قدس ایران تا کوبا و آرژانتین هم برود !!!  کم نیارید در برابر این احمق های خونریز. باید یاد داشته باشید که ما هم ایدئولوژی خودمون رو داریم.  البته ی ایدئولوژی ما را 1400 سال پیش نوشته اند و نیاز به تفکر های عجیب و خونریزی و غارت ندارد !!!


وقتی به ایدئولوژی محکمی که ما پشتش هستیم فکر میکنم دیگر از هیچ چیزی نمیترسم و احساس میکنم من قدرتمند ترین فرد دنیا هستم چون به قوی ترین ایدئولوژی دنیا چنگ زده ام . حالا به این فکر کنید که دستگاه های جاسوسی کثیف آنها از تمام دنیا اطلاعات جمع میکنه ، سازمان های اطلاعاتی و مسولین دکترین های آنها ساعت ها جلسه میزارند که یک تز جدید بدهند و با آن تز مثلا جلوی پیاده روی اربعین را بگیرند ، مثلا جلوی نفوذ قدرت ایران در دنیا را بگیرند و مثلا جلوی اشاعه ی تفکر شیعی را بگیرند و در اخر اینقدر احمق هستند که مثلا به این فکر میکنند که امام زمان (عج) را ترورکنند !!  حال این همه هزینه و غارت و خون ریزی فقط برای جلوگیری از یک ایدئولوژی کامل که نفوذ ناپذریه و تاریخ به من یکی نشون داده که هر کای میکنن در کوتاه مدت سود میکنن و در دراز مدت به ضرر خودشون تموم میشه.


حالا این احمق ها از هر راه غیر انسانی استفاده میکنند تا جلوی ایدئولوژِی اهل بیتی وایسن که پیشبینی اتفاقهای امروز رو هم کرده بودند .


از 5 سال پیش تقریبا که سوریه سر و صدا شد من پیگیر احادیث بود ، دقیقا اتفاقایی که گفته بودند داره دونه دونه اتفاق میفته :

فقط اینو بگم ، اینطور که خوندم اتفاق بعدی درگیری بسیار شدید بین داعش و ارتش ترکیه است که تو احادیث از شیعیان خواسته بودن که تو این درگیری اصلا شرکت نکنند . احساس میکنم که چون دو طرف ناحق هستند پس تکلیفی نیست بر ما که طرف کسی رو بگیریم . البته در ادامه باید گفت که میبینیم امروز داعش به ترکیه حمله موشکی کرده بود ، چرا ؟ چون ترکیه باید چوب کثافت کاری که تو سوریه کرده رو بخوره .  آری ترکیه به بهانه کمک به النصره ، داعش رو کوبید و الان که داعش تو محاصره حلب گیر کرده راهی به جز فرار به ترکیه نداره و البته ترکیه این جانی ها رو راه نمیده . البته حرف های من قطعی نیست و مطلب در این مورد زیاده ولی جمع بندی ذهنی من این بود که این همان فتنه بزرگه ، شاید داعش دقیقا خود سفیانی نباشه ولی ابتدای فتنه های بزرگه .



خلاصه ایدئولوژی تغییر نمیکند و قطعا پیروز است ، زیرا آن را بهترین های بشریت از طرف خدا گفته اند .


پ ن : الان بانوی ما نشسته روی زمین داره پتوی بافتنی زیباش را کامل  میکند که انشالله روزی به روی بچمون بندازه . دستش درد نکنه !

کلا همش داره کار میکنه ، دستاشم خیلی خوشگله !